Conditii Livrare Door to Door Mobilier

Livrarea “door to door” se referă la acel serviciu de livrare care constă în ridicarea coletului de la adresa expeditorului și livrarea acestuia la adresa destinatarului.

EchipamenteSaloane.ro, va asigura livrare cu flota proprie / firma de transport pentru ca echipamentele dumneavoastra SA FIE LIVRATE IN SIGURANTA. Livrarea “door to door’ se efectueaza în următoarele condiții:

A) In cazul in care clientul doreste instalarea echipamentelor in locatie, livrarea se va face cu 2 soferi – locatie de livrare: Spatiu comercial – PARTER

Trebuie să existe acces auto neîngrădit la adresa destinatarului cu loc de parcare potrivit pentru un camion de livrari. În caz contrar, angajatii nostri sau firmele de transport partenere EchipamenteSaloane.ro, parchează autovehiculul cât mai aproape de adresa destinatarului, acolo unde este legal, și în condiții de siguranță. Destinatarul are urmatoarele obligații:

  1. de a se deplasa la autovehicul de livrare pentru a verifica echipamentele,
  2. sa ii asiste pe colegii nostri in descarcarea si livrarea echipamentelor,
  3. sa ii asiste pe colegii nostri pentru livrarea in conditii optime ale echipamentelor. In momentul livrării coletelor la destinatar, unul din colegii nostri nu are voie să lase autovehiculul nesupravegheat, din motive de siguranță ale autovehiculului, folosit la transport, precum și pentru siguranța bunurilor aflate în autovehicul.

 

B) In cazul in care clientul doreste instalarea echipamentelor in locatie, livrarea se va face cu 2 soferi – locatie de livrare: Etaje superioare

Trebuie să existe acces auto neîngrădit la adresa destinatarului cu loc de parcare potrivit pentru un camion de livrari. În caz contrar, angajatii nostri sau firmele de transport partenere EchipamenteSaloane.ro, parchează autovehiculul cât mai aproape de adresa destinatarului, acolo unde este legal, și în condiții de siguranță. Destinatarul are urmatoarele obligații:

  1. de a se deplasa la autovehicul de livrare pentru a verifica echipamentele,
  2. sa asigure personalul necesar, pentru transportul echipamentelor la etajele superioare. In caz contrar, colegii nostri, o sa fie pusi in imposibilitatea livrarii si instalarii echipamentelor. Livrarea la etaje superioare reprezinta un cost suplimentar ce va fi comunicat in prealabil clientului. Orice incercare de livrare / deplasare ulterioara va reprezenta un cost suplimentar ce va cadea in sarcina clientului
  3. sa ii asiste pe colegii nostri pentru livrarea in conditii optime ale echipamentelor. In momentul livrării coletelor la destinatar, unul din colegii nostri nu are voie să lase autovehiculul nesupravegheat, din motive de siguranță ale autovehiculului folosit la transport precum și pentru siguranța bunurilor aflate în autovehicul.

 

C) In cazul in care clientul NU doreste instalarea echipamentelor in locatie, livrarea se va face cu un singur sofer in urmatoarele conditii:

Trebuie să existe acces auto neîngrădit la adresa destinatarului cu loc de parcare potrivit pentru un camion de livrari. În caz contrar, angajatii nostri, sau firmele de transport partenere EchipamenteSaloane.ro, parchează autovehiculul cât mai aproape de adresa destinatarului, acolo unde este legal și în condiții de siguranță. Destinatarul are obligația de a se deplasa la autovehicul de livrare pentru a ridica echipamentele. In momentul livrării coletelor la destinatar, colegul nostru nu are voie să lase autovehiculul nesupravegheat, și nu se deplasează la mai mult de 10 metri de autovehiculdin motive de siguranță ale autovehiculului folosit la transport precum și pentru siguranța bunurilor aflate în autovehicul.

 Pasii livrarii 

  1. Veti primi un sms automat de la numarul scurt *1831* prin care sunteti instiintat ca urmeaza sa fie livrata comanda,
  2. Va va contacta o colega si va va confirma ca echipamentele au fost ridicate din depozitul nostru si urmeaza sa fie livrate in termen de maxim 7 zile lucratoare,
  3. Veti primi pe email factura finala (email de la info@echipamentesaloane.ro – rugam verificati si spam), procesul verbal de predare primire (unde sunt trecute si numarul total de colete) si numarul de telefon de contact al soferului,
  4. în ziua livrării coletelor, colegii nostri vor contacta telefonic destinatarul cu aproximativ 1 – 2 oreînainte de a ajunge la adresa destinatarului. Cu 5-10 minute înainte de a ajunge la adresă, destinatarul va fi contactat telefonic din nou și invitat să iasă în fața clădirii (bloc, casă, sediu firmă, poarta de acces a curții etc.) pentru a ii asista pe colegii nostri sau, dupa caz, pentru a ridica coletele de la autovehicul. În cazul în care destinatarul nu mai răspunde la telefon, indiferent de motiv, soferul îi va trimite un mesaj text destinatarului prin care îi comunică că își continuă deplasarea către următoarea adresă din rută, urmând ca livrarea coletelor să aibă loc în altă zi, contra cost.

IMPORTANT

  1. vă rugăm să verificați integritatea coletelor primite și să semnalați orice problemă curierului la momentul primirii coletelor, deoarece reclamațiile ulterioare, primate dupa semnarea procesului verbal de predare-primire, nu vor fi luate în considerație,
  2. indiferent de motiv, nu se fac excepții de la regulile prezentate mai sus.