Livrare si plata

POLITICA DE LIVRARE este parte integrala din TERMENII SI CONDITIILE magazinului online www.EchipamenteSaloane.ro.

Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile aferente comenzii in sistem de curierat door-to-in fata imobilului / scarii / blocului  catre Cumparator prin serviciul propriu sau externalizat de curierat. Costul livrarii este direct influentat de modalitatea de plata selectata de catre client in momentul plasarii comenzii online precum si de valoarea comenzii plasate, dupa cum urmeaza:

  1. Livrare GRATUITA: pentru modalitate de plata CARD ONLINE si ORDIN DE PLATA – comanda minima 300 de lei
  2. Livrare GRATUITA: pentru comenzi mai mari de 9000 de lei
  3. Livrare GRATUITA: pentru Bucuresti si Ilfov – comanda minima 1000 de lei
  4. Cost livrare: 90 de lei / echipamente – Livrare prin curier + modalitate de plata *ramburs curier* (pentru comenzile de echipamente se va plati un avans de 75% din valoarea comenzii)
  5. Cost livrare: 19 de lei / produse cosmetice Artistique + ustensile coafor&barber shop – Livrare prin curier + modalitate de plata *ramburs curier*

In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului.

SOCIETATEA va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la CLIENT.

Proprietatea asupra produselor si serviciilor va fi transferata CLIENTULUI la momentul efectuarii platii.

Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, in intervalul orar comunicat de client si stabilit de comun acord, exista persoane desemnate pentru a primi produsele, în caz contrar urmând a suporta cheltuielile efectuate de catre EchipamenteSaloane.ro  pentru a le transporta dus-intors. O reexpediere a bunurilor se va face numai dupa ce CLIENTUL achita costul transportului deja efectuat si al celui care urmeaza sa se reefectueze.

SOCIETATEA atentioneaza CLIENTII ca, in cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre SOCIETATE sa permita CLIENTULUI deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii contravalorii acestora. In cazul in care clientul doreste *livrare cu verificare* trebuie sa specifice in momentul plasarii comenzii.

Plata bunurilor se va efectua prin: NUMERAR-ramburs,  in lmita plafonului legal de 5000 RON, ORDIN DE PLATA sau online cu CARD BANCAR. In cazul platii numerar aceasta se va face in momentul primirii coletului de la reprezentantul vanzatorului sau de la  reprezentantul firmei de curierat.

SOCIETATEA se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu BUNURILE si SERVICIILE, in momentul predarii acestora catre societatea de curierat cu care colaboreaza.

In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL din cauza ca produsul nu este diponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre aceasta situatie.

SOCIETATEA poate livra CLIENTULUI un produs similar avand acelasi pret, în situatia în care produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul CLIENTULUI.

Clientul poate renunta la produsele si serviciile achizitionate prin comanda, numai in perioada de timp cuprinsa intre emiterea comenzii si transformarea acesteia in contract.

Programul de efectuare a livrarilor este de luni pana vineri intre orele 9-18, cu exceptia zilelor de sarbatoare legala. CLIENTUL este rugat sa precizeze la plasarea comenzii la ce ora poate fi livrata marfa, in cadrul intervalului mentionat anterior, in caz contrar, produsele se pot livra oricand in cadrul intervalului de timp.

In cazul in care SOCIETATEA primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, SOCIETATEA poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.