Politica de retur
POLITICA DE RETURNARE este parte integrala din TERMENII SI CONDITIILE magazinului online www.EchipamenteSaloane.ro.
Potivit legislatiei in vigoare, Consumatorul PERSOANA FIZICA, are dreptul să notifice în scris comerciantul, prin completarea *FORMULARULUI DE RETUR*, că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii!
Comenzile de echipamentele in orice alta culoare de piele decat neagra si orice alta culoare de lemn decat cea din imaginea principala de prezentare a produsului nu pot fi *anulate* (inainte de livrare) si / sau returnate (dupa livrare). In acest particular de produsele fabricate dupa specificatiile prezentate de consumator si/sau personalizate in mod clar nu pot fi anulate si / sau returnate.
Conform OUG 34/2014 art 9
Dreptul de retragere
- ”Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 16, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pntru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere…”
Avand in vedere ca ne dorim sa fii pe deplin multumit de produsele EchipamenteSaloane.ro, te asiguram ca vom face tot posibilul sa rezolvam solicitarea ta de retur. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
“Clienti” sau “consumatori” sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.
Pentru siguranta echipamentelor, returul poate fi facut doar cu flota de transport EchipamenteSaloane.ro sau o firma de transport agreata de catre EchipamenteSaloane.ro.
Orice retur trebuie să fie precedat de o notificare a intenţiei de retur. Această notificare trebuie facuta doar prin completarea *FORMULARULUI DE RETUR* in termenul prevazut de lege.
Returul trebuie să fie însoţit de următoarele documente:
- serie si numar factură;
- numar comanda EchipamenteSaloane.ro;
- dovada platii;
- dovada notificarii;
CLIENTII trebuie sa mentioneze în notificare dacă doresc rambursarea banilor sau schimbarea produsului.
În cazul în care nu se respecta condiţiile de retur, SOCIETATEA nu va accepta returul.
Rambursarea contravalorii produselor returnate, va fi efectuata de SOCIETATE catre CLIENT, in decurs de maxim 30 zile calendaristice, doar prin ordin de plata in contul bancar al clientului.
ATENTIE: în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete / urme de uzura, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate de Vanzator catre CLIENT, societatea are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a retine o suma intre 10% si 30% din valoarea initiala a produsului, raportata la gradul de depreciere cauzat, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse de catre reprezentantii societatii.
In cazul echipamentelor ce au suferit zgârieturi / lovituri / socuri electrice sau prezinta componente si/ sau accesorii lipsa, sau au fost montate in salonul clientului si au fost folosite fie si numai o singura data, iar prin folosire s-au produs deteriorari majore, care scad cu peste 30% valoarea de vanzare a produsului, anuleaza dreptul clientului de a le returna!
EchipamenteSaloane.ro va accepta returul echipamentelor ce au fost instalate de una din echipele de instalari ale societatii.
EchipamenteSaloane.ro isi rezerva dreptul de a refuza returnarea echipamentelor care prezinta defecte rezultate in urma instalarii necorespunzator in regie proprie de catre client.
In momentul in care Clientul returneaza un produs, acesta trebuie sa specifice modalitatea de compensare, alegand un dintre cele doua optiuni, pe care EchipamenteSaloane.ro le ofera:
- Inlocuirea produsului cu unul asemanator sau cu alt produs de pe Site
- Restituirea banilor.
In cazul alegerii primei variante si rezultand o diferenta de bani, se va proceda in felul urmator:
- Daca produsul ales de client este mai ieftin, EchipamenteSaloane.ro va returna diferenta de bani in termen de maxim 30 zile lucratoare, in contul bancar al Clientului.
- Daca produsul ales de Client este mai scump, atunci acesta va plati diferenta de bani la primirea coletului.
Clientul poate solicita returnarea produselor doar in urmatoarele situatii:
- In cazul in care produsul comandat, nu corespunde cu specificatiile din descrierea produsului, Clientul poate solicita returnarea acestuia, optand pentru inlocuirea produsului sau rambursarea integrala a contravalorii acestuia. In cazul in care Clientul alege inlocuirea acestuia, cu un produs de o valoare mai mare, el va trebui sa plateasca diferenta.
- Produsele au fost livrate gresit. In cazul in care, din vina EchipamenteSaloane.ro s-au livrat alte produse, decat cele solicitate, clientul trebuie sa notifice EchipamenteSaloane.ro completand *FORMULARULUI DE RETUR*, imediat ce constata acest lucru si sa solicite returnarea produsului pentru inlocuire. Daca produsele nu mai sunt pe stoc, Clientul poate opta pentru inlocuirea lor sau rambursarea integrala a contravalorii.
Returnarea banilor sau inlocuirea produselor fara penalizari si fara invocarea unui motiv, se poate efectua doar in urmatoarele conditii:
- Produsele primite de catre Client nu au fost desfacute sau desigilate.
- Produsele sunt in exact aceeasi stare in momentul primirii, iar ambalajele produselor sunt intacte.
- Produsele care sunt aduse pe comanda speciala, nu se mai pot returna.
Produsele aduse prin comanda speciala fac parte din produsele pe care Vanzatorul nu le detine pe stoc in momentul primirii comenzii de la Client si care sunt comandate special de firma direct de la producatorul extern.
Prin comanda speciala se intelege ca, Clientul a ales ca produsul sa fie livrat dupa culoarea, modelul si specificatiile personalizate de acesta.
EchipamenteSaloane.ro isi rezerva dreptul de a nu mai accepta comenzi de la clienti care au facut mai mult de 2 retururi in ultimele 6 luni ale anului in curs.
Produsele fabricate dupa specificatiile prezentate de consumator si/sau personalizate in mod clar nu pot fi returnate.
Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
“Clienti” sau “consumatori” sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.
Returul se poate face doar prin curier.
Orice retur trebuie să fie precedat de o notificare a intenţiei de retur. Această notificare trebuie facuta doar prin completarea *FORMULARULUI DE RETUR* in termenul prevazut de lege.
Returul trebuie să fie însoţit de următoarele documente:
- serie si numar factură;
- numar comanda EchipamenteSaloane.ro;
- chitanţa de la curier (original sau copie) sau dovada platii prin banca;
- notificare;
CLIENTII trebuie sa mentioneze în notificare dacă doresc rambursarea banilor sau schimbarea produsului.
În cazul în care nu se respecta condiţiile de retur, SOCIETATEA nu va accepta returul.
Rambursarea contravalorii produselor returnate, va fi efectuata de SOCIETATE catre CLIENT, in decurs de 30 de zile lucratoare doar prin ordin de plata in contul bancar al clientului.
ATENTIE: în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre CLIENT, societatea are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse de catre reprezentantii societatii.
In momentul in care Clientul returneaza un produs, acesta trebuie sa specifice modalitatea de compensare, alegand un dintre cele doua optiuni, pe care EchipamenteSaloane.ro le ofera:
- Inlocuirea produsului cu unul asemanator sau cu alt produs de pe Site
- Restituirea banilor.
In cazul alegerii primei variante si rezultand o diferenta de bani, se va proceda in felul urmator:
- Daca produsul ales de client este mai ieftin, EchipamenteSaloane.ro va returna diferenta de bani in termen de maxim 30 zile lucratoare, in contul bancar al Clientului.
- Daca produsul ales de Client este mai scump, atunci acesta va plati diferenta de bani la primirea coletului.
Clientul poate solicita returnarea produselor doar in urmatoarele situatii:
- In cazul in care produsul comandat, nu corespunde cu specificatiile din oferta noastra, Clientul poate solicita returnarea acestuia, optand pentru inlocuirea produsului sau rambursarea integrala a contravalorii acestuia. In cazul in care Clientul alege inlocuirea acestuia, cu un produs de o valoare mai mare, el va trebui sa plateasca diferenta, respectiv, daca valoarea este mai mica, Clientul va primi o rambursare partiala, pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si transport sunt suportate de catre Client
- Produsele au fost livrate gresit. In cazul in care, din vina EchipamenteSaloane.ro s-au livrat alte produse, decat cele solicitate, clientul trebuie sa notifice EchipamenteSaloane.ro completand *FORMULARULUI DE RETUR*, imediat ce constata acest lucru si sa solicite returnarea produsului pentru inlocuire. Daca produsele nu mai sunt pe stoc, Clientul poate opta pentru inlocuirea lor sau rambursarea integrala a contravalorii. In cazul daca Clientul opteaza pentru inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, iar daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur sunt suportate de EchipamenteSaloane.ro
- In cazul solicitarii unui alt produs, se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care Clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret se va returna. EchipamenteSaloane.ro va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce clientul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 5 zile lucratoare de la retur. Inlocuirea produsului se va face in cel mult 30 de zile calendaristice de la retur.
Returnarea banilor sau inlocuirea produselor fara penalizari si fara invocarea unui motiv, se poate efectua doar in urmatoarele conditii:
- Produsele primite de catre Client nu au fost desfacute sau desigilate.
- Produsele sunt in exact aceeasi stare in momentul primirii, iar ambalajele produselor sunt intacte.
- In cazul tuturor produselor, folosirea lor, fie si numai o singura data, anuleaza dreptul clientului de a le returna!
- Produsele care sunt aduse pe comanda speciala, nu se mai pot returna.
EchipamenteSaloane.ro isi rezerva dreptul de a nu mai accepta comenzi de la clienti care au facut mai mult de 2 retururi in ultimele 6 luni ale anului in curs.